Հարցեր և առաջադրանքներ

1)Բաց թողնված բառերը գրիր

Երկու այծ Երկու կամակոր այծ դեմ առ դեմ եկան մի նեղ գերանի վրա, ուր կամուրջ էր ձգված մի գետակի վրա: Երկուսը միա․․գամից չէին կարող անցնել այդ նեղ կամուրջով. պետք է նրանցից մեկը ետ կանգներ և մ․․ուսին ճանապարհ տար: 2 – Դու ետ գնա, որ ես անց կենամ, – ասաց մեկը: – Ինչո՞ւ դու ետ չես քաշ․․ում, քան թե ինձ ես առաջարկում, – պատասխանեց մյուսը: – Քեզ ասում եմ, ետ քաշվիր, առաջ ես եմ բարձրացել կամր․․ի վրա: – Ներողություն կանես: Գիտե՞ս ում հետ ես խոսում, որ դեռ բարկանում էլ ես: Այծերը ճակատ ճակատի զարկեցին, իրար գլուխ պատռեցին, և վերջը երկուսն էլ կամուրջից սայ․․աքեցին, ջուրը թափ․․եցին:

2)Տեքստից դորս գրիր մեկկական առարկա մեկական գործողություն։

3)Գունավորիր այն հատված վորտեղ այծերը կռվում էին

ԲԱՌԱՅԻՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔ

1)Գրիր հականիշները

սպիտակ-

սև-

կարմիր-

թագավոր-

Մենիմաստ-

Քչախոս-

Մայրամուտ-

Ծաղկել-

2)Այս բառից ստացիր նոր բառեր։

երկնային

3)Հորինիր պատմություն այս վերնագրով քամին գարնանը

4)Ներկիր սխալ պատասխանը

Այծերը կռվում էին տանը։

Այծերը կռվում էին կամուրջի վրա։

5)նկարրի peint ծրագրով քեզ գարնանային արձակուրդների ժամանակ։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *