• Ի՞նչ գիրք ես կարդում(վերնագիրը, հեղինակի անունը):
  • Ես կարդում եմ <<ՆԻԼ ԳԵՅՄԱՆԻ ՔՈՐԼԱՅՆ>> գիրքը։
  • Քեզ դուր եկած ամենահետաքրքիր հատվածը կամ արտահայտությունը:
  • Այո ես ունեմ ինձ դուր եկած հատվաձ<<ՔՈՐԼԱՅՆԸ ՍԵՎ, ՍԱՌԸ ԲԱՆԱԼԻՈՎ ԿՈՂՊԵՑ ԴՈՒՌԸ>>։
  • Առանձնացրո՛ւ հերոսներին, նկարագրի՛ր և բնութագրի՛ր նրանց:
  • Քորլայն-Քորլայնը սիրուն աղջիկ եր որը ապրում եր բնակարանում և նրանզ հարևաներն եին
  • միսս Սփինքն և միսս Ֆորսիբլը։Միսս Սփինքն և միսս Ֆորսիբլը-միսս Սփինքն և միսս Ֆորսիբլը Քորլայնի հարևաններն էին նրանց աչքերի տեղը կոճակներ էին և նրանք ունեին երկար եղունգներ։
  • Գրի՛ր կարծիք կարդացածդ գրքի մասին:
  • Գիրքը իմ համար շատ հետաքրքիր էր որովհետև Քորլայնի հետ անընթատ ինչ որ անհասկանալի բաներ եին պատահում։Խորհուրդ կտամ դուք ել կարդաք շաաաաաա՜տ հետաքրքիր է։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *