• Պատմել բլոգի մասին
  • Մասնակցություն ճամփորդություններին
  • Մասնակացություն ֆլեշմոբերին
  • Մասնակցություն նախագծերին
  • Ձեռքբերումներ
  • Դժվարություններ
  • Առաջարկություններ

Բլոգը դա մի հարթակ է որտեղ հրապարակում ենք մեր հանձնարարությունները և նախագծերը։

Ինձ շատ են դուր գալիս ճամփորդությունները, որովհետև նոր բաներ ենք իմանում, տեսնում, ուսումնասիրում։

Ես սիրով մասնակցում եմ ֆլեշմոբերին և հաճույքով լրացնում եմ դրանք ստուգելով իմ գիտելիքները։

Ես սիրով մասնակցում եմ նախագծերին ցույց տալով իմ գիտեցածը և էլ ավելին սովորում նախագծի ընթացքում։

Իմ ձեռքբերումներն են համակարգչային ծրագրերի տիրապետումը, բլոգավարությունը օգտվել այլ կայքերից նոր տեղեկություններ հավաքելու համար։

Ես դժվարանում եմ երբեմն մաթեմատիկայի ժամային խնդիրներից։

Կցանայի ունենայինք ռոբոտաշինության դասեր։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *